onsdag 21 mars 2012

Cecilia Asp - Författare. Boka min bok redan nu!

Förhandsboka

”Med mitt liv i mina händer — att leva med bipolär sjukdom” redan nu.


Skicka ett mejl med dina adressuppgifter så får Du
betalningsinformation.
schlagerdrottningen@gmail.com




Pris: 180 kr + frakt
Leverans i slutet av april

Utdrag ur ”Med mitt liv i mina händer”



”Varje gång depressionerna och ångesten bet sig fast så hårt att jag inte ville leva längre fanns Patrick också kvar, ibland i timmar, så att han var försäkrad om att jag kunde lägga mig och sova utan demoner. Återigen hasade jag mig ifrån datorn. Vad Patrick inte visste den här gången var att jag kröp på knäna och lade mig på hallgolvet i fosterställning. Tårarna kom inte lika intensivt. Hårisarna, det vill säga mina katter Selma och Foppa, kom nyfiket fram och undrade vad matte gjorde. Nosade, gosade och spann. Jag blev varm inombords av deras villkorslösa kärlek. Jag vet inte om de gick eller var kvar när jag slutligen somnade utmattad på det skitiga hallgolvet…”

Inga kommentarer: